-
شو چله
چهارشنبه 29 آذرماه سال 1391 10:58
آیین شب یلدا در استان مرکزی از دیرباز در سه شب متوالی باعناوین شب " چلهبزرگه"، "چله وسطی" و" چلهکوچیکه" برگزار میشده و خویشان و دوستان سفرهای از مهر را میگشودند و از هر دری سخنی میگفتند. یکیازآیینهای ویژه یلدا، در استان مرکزی دیدار بزرگان و سالخوردگان فامیل بودهاست . در شبهای...
-
کارگاه آموزشی
شنبه 11 آذرماه سال 1391 07:24
همکاران ارجمند کارگاه آموزشی "چگونگی وصول مطالبات معوق" برای معاونین و روسای محترم دوایر اعتبارات شعب روز شنبه مورخ 11 / 9 / 1391 راس ساعت ۱۵ برگزار می گردد
-
السلام علیک یا ابا عبدالله
دوشنبه 6 آذرماه سال 1391 12:47
-
شما را چگونه می شناسند
چهارشنبه 12 مهرماه سال 1391 08:53
شما را چگونه می شناسند؟ آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی فوتش را بخواند! زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامهها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را میخواند با دیدن تیتر صفحه اول، میخکوب شد: «آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع...
-
مشتری مداری - ۴
دوشنبه 3 مهرماه سال 1391 08:56
تکنیکهای نوین مشتری مداری در بانکها بازاریابی از ابزارهایی است که میتواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد. بنا به گفته مدیران بزرگ بانکهای معروف دنیا ،فقط 5 درصد از مشتریان بیش از 85درصد سودآوری بانکها را تشکیل میدهند. همچنین تحقیقات محققان امور اقتصادی نشان داده که بانکها با افزایش مشتریان ارزنده و تراز اول خویش...
-
فصل پاییز
یکشنبه 2 مهرماه سال 1391 17:35
-
برگزاری کلاس
یکشنبه 2 مهرماه سال 1391 08:52
همکاران ارجمند کلاس آموزش اعتبارات برای معاونین محترم شعب و روسای دوایر اعتبارات شعب روز سه شنبه مورخ ۴/۷/۱۳۹۱ راس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می گردد
-
[ بدون عنوان ]
شنبه 1 مهرماه سال 1391 11:52
همکاران ارجمند به استحضار می رساند آزمون بخشنامه یک صندوق روز چهار شنبه مورخ ۵/۷/۱۳۹۱ راس ساعت ۱۵:۳۰ بر گزارمی گردد.
-
ارتباط موثر ۲
یکشنبه 26 شهریورماه سال 1391 10:52
هفت گام اساسی در برقراری ارتباط موثر مقدمه یکی از ویژگیهای انسان سالم و موفق، مهارت و توانایی برقراری ارتباط مؤثر و سازنده با دیگران است. آیا شما این ویژگی را دارید؟ کسب این مهارت مهم و ضروری در زندگی اجتماعی خیلی مشکل نیست. فقط باید بخواهید و تمرین کنید. در این نوشتار ما به هفت گام اساسی برای یادگیری این مهارت اشاره...
-
[ بدون عنوان ]
سهشنبه 21 شهریورماه سال 1391 12:46
امام صادق (علیه السلام) : اگر می خواهی در جامعه مورد تکریم و احترام باشی با مردم به مدارا و نرمی برخورد کن و اگر می خواهی با تحقیر و اهانت مردم مواجه شوی روش تندی و خشونت در پیش گیر . الحدیث جلد 1 صفحه 43
-
حکایت مدیریتی ۴
سهشنبه 21 شهریورماه سال 1391 12:23
یک شرکت بزرگ قصد استخدام یک نفر را داشت. بدین منظور آزمونی برگزار کرد که یک پرسش داشت. پرسش این بود: شما در یک شب طوفانی در حال رانندگی هستید. از جلوی یک ایستگاه اتوبوس میگذرید. سه نفر داخل ایستگاه منتظر اتوبوس هستند. یک پیرزن که در حال مرگ است. یک پزشک که قبلاً جان شما را نجات داده است. یک خانم/آقا که در رویاهایتان...
-
ارتباط کلامی
سهشنبه 21 شهریورماه سال 1391 11:13
مهارتهای ارتباط کلامی ارتباطات انسان با انسان بطور کلی بر دو نوع است : الف : ارتباطات کلامی ب : ارتباطات غیر کلامی الف : ارتباطات کلامی مجموع روابطی را که از طریق گفتن و گفتگو حاصل می شود ارتباط کلامی می گویند. برای اینکه در شغل خود موفق شویم باید از کلمات با دقت استفاده کنیم . هر کلمه ای احساسات، عواطف خاص و عملکرد...
-
ارتباط موثر
دوشنبه 13 شهریورماه سال 1391 09:05
ارتباط موثر اجتماعی و موفقیت امر وزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناگزیرازارتباط وبرخورد با دیگران هستیم آنچه مسلم است که هیچ کس قادر نیست بدون کمک ومساعدت وارتباط با دیگران ، نیازهای معمولی خود را برطرف سازد . حال سئوالی که اینجا مطرح می شود این است که چگونه باید با دیگران ارتباط برقرار کنیم ؟ وجهت افزایش این ارتباط...
-
تغییر عادت منفی به مثبت
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 22:33
تغییر عادت منفی به مثبت کلمه ها عقاید شکل گرفته و افکار بیان شده هستند به عبارت ساده آن چه می گویی فکری است که بیان می شود. کلمه ها و اندیشه ها دارای امواجی نیرومند هستند که به زندگی و امورمان شکل می دهند. اگر یک کارگر بی سواد بتواند یک اصطلاحی را در دنیا شایع کند؛ پس من و تو، ما و شما به طور حتم می توانیم استفاده از...
-
حکایت مدیریتی - 3
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 22:21
لباس های کثیف! زن و مرد جوانی به محله جدیدی اسبابکشی کردند. روز بعد ضمن صرف صبحانه، زن متوجه شد که همسایهاش درحال آویزان کردن رختهای شسته است و گفت: «لباسها چندان تمیز نیست. انگار نمیداند چطور لباس بشوید. احتمالآ باید پودر لباسشویی بهتری بخرد.» همسرش نگاهی کرد اما چیزی نگفت. هر بار که زن همسایه لباسهای شستهاش...
-
مشتری مداری -۳
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 13:55
ویژگی ها سازمانهای مشتری مدار یک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را حل نماید. سازمان مشتری مدار سازمانی است که هدف آن...
-
او نیامد
جمعه 10 شهریورماه سال 1391 15:25
هر صبح جمعه سراغت را از باد صبا مىگیرم، نشانى از کوى آشناى تو مىپرسم، اما باد صبا چون همیشه پاسخى ندارد. آه که غروب جمعه چه دلگیر است، چشمهاى ابرى منتظران هواى باریدن دارد. هفتهاى دیگر نیز بىگل روى مولا سپرى شد، چه سخت و طاقتفرساست: «عزیزٌ علىّ أن أرى الخلق ولاترى ولاأسمع لک حسیسا ولانجوى». امروز هم جمعه است و......
-
حکایت مدیریتی ۳
پنجشنبه 9 شهریورماه سال 1391 11:23
شناخت کارمندان روزی مدیر یکی از شرکتهای بزرگ در حالیکه به سمت دفتر کارش میرفت چشمش به جوانی افتاد که در کنار دیوار ایستاده بود و به اطراف خود نگاه میکرد. جلو رفت و از او پرسید: «شما ماهانه چقدر حقوق دریافت میکنی؟»... جوان با تعجب جواب داد: «ماهی 2000 دلار.» مدیر با نگاهی آشفته دست به جیب شد و از کیف پول خود 6000...
-
مشتری مدارری-۲
پنجشنبه 9 شهریورماه سال 1391 10:39
ده اشتباه بزرگ در زمینه خدمت به مشتریان در این مقاله ده راه ساده اما موثربرای ده مشکل مهم در زمینه خدمات به مشتریان معرفی شده که با استفاده از آنها میتوانید مشتریان خشمگین، بیحوصله و ناراضی خود را به مشتریان خوشحال بدل کنید؛ یعنی به مشتریانی که برای مصرف بیشتر محصولاتتان نزد شما باز خواهند گشت . ....... 1 -...
-
حکایت مدیریتی ۲
پنجشنبه 9 شهریورماه سال 1391 10:15
دیوار شیشه ای ذهن !! یه دانشمند یه آزمایش جالب انجام داد. اون یه اکواریم شیشه ای ساخت و اونو با یه دیوار شیشه ای دو قسمت کرد.تو یه قسمت یه ماهی بزرگتر انداخت و در قسمت دیگه یه ماهی کوچیکتر ....... که غذای مورد علاقه ی ماهی بزرگه بود. ماهی کوچیکه تنها غذای ماهی بزرگه بود و دانشمند به اون غذای دیگه ای نمی داد... او برای...
-
یادیاران سفر کرده.
پنجشنبه 9 شهریورماه سال 1391 09:54
باخبر شدیم همکاربازنشسته مرحوم علی اصغر ترخونی به رحمت ایزدی پیوستند ، برای ایشان رحمت الهی و برای خانواده آن عزیز صبر و بردباری از درگاه خداوند منان مسئلت می کنیم. روحش شاد و یادش گرامی باد
-
چگونه مشتری را آرام کنیم؟
پنجشنبه 9 شهریورماه سال 1391 08:35
چگونه مشتری را آرام کنیم؟ حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟ اگر این انسانها بتوانند باعث تحریک شما شوند و شما را...
-
ویژگی بانکها مشتر ی مدار
چهارشنبه 8 شهریورماه سال 1391 21:18
بانکهای مشتری مدار چه ویژگیهایی دارند؟ امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است . سازمانهای مشتری مدار درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سر لوحه برنامه های خویش می دانند زیرا حضور مشتری...
-
راز موفقیت مدیران موفق
چهارشنبه 8 شهریورماه سال 1391 13:54
از مدیر موفقی پرسیدند: "راز موفقیت شما چه بود؟" گفت: « دو کلمه» است. - آن چیست؟ - «تصمیمهای درست» - و شما چگونه تصمیم های درست گرفتید؟ - پاسخ «یک کلمه» است! - آن چیست؟ - «تجربه» - و شما چگونه تجربه اندوزی کردید؟ - پاسخ «دو کلمه» است! - آن چیست؟ - «تصمیم های اشتباه»
-
راز موفقیت بیل گیتس
چهارشنبه 8 شهریورماه سال 1391 13:43
نگاهی هرچند کوتاه به عوامل تأثیرگذار در توفیق جهانی این مدیر توانا و همکاران او بدون شک می تواند برای مدیرانی که در اندیشه دستیابی به راهکارهای کاربردی برای موفقیت بیشتر سازمان خود هستند، الگوئی کارآمد باشد. از همین رو، برای نیل به این هدف گزیده ای از معیارهای راهبردی مدیریت شرکت مایکروسافت را که در پی می آید برای...
-
حکایت مدیریتی ۱
چهارشنبه 8 شهریورماه سال 1391 11:50
شتر کنجکاو بچه شتر: چند تا سوال برام پیش آمده است. میتونم ازت بپرسم مادر؟ شتر مادر: حتماً عزیزم. چیزی ناراحتت کرده است؟ بچه شتر: چرا ما کوهان داریم؟ (بقیه در ادامه مطلب) شتر مادر: خوب پسرم. ما حیوانات صحرا هستیم. در کوهان آب و غذا ذخیره میکنیم تا در صحرا که چیزی پیدا نمیشود بتوانیم دوام بیاوریم. بچه شتر: چرا پاهای ما...
-
مشتری مداری - ۱
چهارشنبه 8 شهریورماه سال 1391 09:54
راه های تحقق مشتری مداری ۱- اولیت خواسته مشتری «احترام» است. مشتری به عنوان یک شخص و یک انسان، دارای هویتی مستقل و شخصیتی مدنی است که همیشه دوست دارد این هویت و شخصیت پاس داشته شود و از یک دیدگاه محترمانه به وی نگریسته شود. در برخورد اول با مشتری باید با متانت هر چه تمامتر و با نشاطی برخاسته از علاقه از وی استقبال...
-
یاد یاران سفر کرده
چهارشنبه 16 فروردینماه سال 1391 18:28
باخبر شدیم یکی از همکاران خوبمان در شعبه کمیجان به رحمت ایزدی پیوستند ، برای ایشان رحمت الهی و برای خانواده آن عزیز صبر و بردباری از درگاه خداوند منان مسئلت می کنیم.روحش شاد و یادش گرامی باد
-
بازدیدمدیر محترم شعب منطقه مرکزی از شعب خمین
یکشنبه 9 بهمنماه سال 1390 13:51
مدیر شعب منطقه مرکزی آقای رضی به همراه جمعی از روسای دوایر منطقه از شعب شهرستان خمین بازدید نمودند . در این بازدید آقای رضی در خصوص اجرای طرح های نظام آراستگی و تکریم ارباب رجوع ، التزام هرچه بیشتر همکاران در جذب منابع جدید و حفظ مشتریان قدیمی و رعایت نسبت منابع به مصارف ، وصول مطالبات معوق و کاهش هزینه ها ، رهنمود...
-
قابلیتهای جدید همراه بانک سپه نسخه 3
دوشنبه 26 دیماه سال 1390 16:35
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA ارائه نسخه مخصوص سیستم عامل آندروید ارائه خدمات ویژه در بستر GPRS استفاده از صفحه کلید مجازی جهت ورود اطلاعات برای امنیت بیشتر ورود رمز و پشتیبانی از گوشی هایی که فارسی نیستند . ارائه کلیه خدمات غیرحضوری کارت عضو شبکه شتاب (مانده گیری، انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ،...