ده اشتباه بزرگ در زمینه خدمت به مشتریان در این مقاله ده راه ساده اما موثربرای ده مشکل مهم در زمینه خدمات به مشتریان معرفی شده که با استفاده از آنها میتوانید مشتریان خشمگین، بیحوصله و ناراضی خود را به مشتریان خوشحال بدل کنید؛ یعنی به مشتریانی که برای مصرف بیشتر محصولاتتان نزد شما باز خواهند گشت. ....... |
ادامه مطلب ...دیوار شیشه ای ذهن !!
یه دانشمند یه آزمایش جالب انجام داد.
اون یه اکواریم شیشه ای ساخت و اونو با یه دیوار شیشه ای دو قسمت کرد.تو یه قسمت یه ماهی بزرگتر انداخت و در قسمت دیگه یه ماهی کوچیکتر .......
باخبر شدیم همکاربازنشسته مرحوم علی اصغر ترخونی به رحمت ایزدی پیوستند ، برای ایشان رحمت الهی و برای خانواده آن عزیز صبر و بردباری از درگاه خداوند منان مسئلت می کنیم. روحش شاد و یادش گرامی باد |
چگونه مشتری را آرام کنیم؟ حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟
بانکهای مشتری مدار چه ویژگیهایی دارند؟ امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. سازمانهای مشتری مدار درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سر لوحه برنامه های خویش می دانند زیرا حضور مشتری در یک واحد اقتصادی علاوه بر آنکه ......