جلسه مدیر منطقه مرکزی با متصدیان امور بانکی

مدیر شعب منطقه مرکزی در جمع متصدیان امور بانکی منطقه اظهار داشت:مشتریان بانک سپه برای قدمت ، سابقه و نام بانک سپه ارزش قائلند.(بقیه در ادامه مطلب)

آقای حسام الدین رضی مدیر شعب منطقه مرکزی در اولین نشست خود در جمع متصدیان امور بانکی منطقه به تشریح وضعیت و جایگاه بانک در منطقه و علل و عوامل موفقیت و ناکامی شعب از دیدگاه همکاران پرداختند. ایشان در ادامه به پتانسیل بالای نیروی انسانی منطقه و سطح تحصیلاتی آنان اشاره کرد و افزود : من اعتقاد راسخ دارم که منطقه مرکزی با داشتن نیروهای متخصص و تحصیلکرده و متعهد و همت عالی همکاران و ارزش نهادن به مشتریان ، به جایگاه واقعی بانک در سطح منطقه و کشور دست خواهد یافت. وی در ادامه  تاکید کرد ، یکسری از مشتریان برای قدمت ، سابقه و نام بانک سپه ارزش ویژه قائلند و ما باید از این اطمینان به نحو احسن در جهت رشد و ارتقاء جایگاه بانک استفاده نماییم و این امر جز با ارج نهادن به مشتریان امکان پذیر نخواهد بود ایشان به حجم بالای نقدینگی در کشور اشاره کرد و در مورد فروش گواهی سپرده یکساله بانک ، اطمینان مردم به بانک سپه را یکی از عوامل فروش خوب و مناسب آن با توجه به پرداخت نرخ های سود بالاتر در سایر موسسات مالی دانستند .آقای رضی ، متصدیان امور بانکی را به عنوان تاثیرگذارترین قشر در صف مقدم بانک در جلب رضایتمندی مشتریان برشمردند و افزودند در این مرحله می توان بیشترین رضایتمندی را کسب و مشتریان را نسبت به بانک وفادارتر نمود.  ایشان همچنین خواستار تغییر نوع نگرش کنونی همکاران در راستای حمایت همه جانبه از سازمان شدند.در ادامه آقایان خداویسی  معاون مالی اداری منطقه و حمیدی مسئول حراست نکاتی را پیرامون امور پرسنلی و مسائل حراستی بیان داشتند و در خاتمه همکاران ضمن معرفی خود نقطه نظرات ، مشکلات و راهکارهای خود در خصوص ارتقاء جایگاه شعب و بانک را مطرح نمودند.(90/10/18)    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد