9 گام طلایی برای جذب مشتری

9 گام طلایی برای جذب مشتری

 

1. برای جذب مشتری جدید هیچگاه از مشتری قدیمی غافل نشوید.

2. پس از بروز مساله ( از نظر ارتباط با مشتری ) هرچه سریع تر آن را حل کنید .

3. همیشه حالت بدون باخت به وجود بیاورید .( هیچگاه نباید مشتری بازنده باشد )

4. همیشه حق با مشتری نیست ولی مساله مهم انتقال این موضوع به مشتری است .

5. مشتری خواستار لذت است نه تامین رضایت .

6. نباید فراموش کرد که مشتری حق انتخاب دارد .

7. برای پی بردن به خواست مشتری به حرف های او گوش فرا دهید .

8. درباره کالا و خدمات دیدگاه مثبت داشته باشید .

9. خود را به جای مشتری بگذارید تا احساسات او را درک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد